Monday, November 8, 2010

Kesan jangka pendek pemakaian PB::Healing Crisis

Selalunya di awal pemakaian Premium Beautiful, anda mungkin akan mengalami 'healing crisis'- proses ini berlaku kerana proses penyahtoksid dari dalam badan sedang berlaku. Ianya mungkin juga tidak berlaku- bergantung kepada tahap kesihatan badan anda.

Jangkamasa melalui proses ini juga akan berlainan mengikut individu...ad dalam masa 24 jam...ada mengambil masa seminggu dan ada juga yang menghadapinya untuk 1 bulan..... Jangan risau jika anda mengalaminya- sebab ianya adalah positif kerana ia petanda penyakit anda dibongkarkan dari dalam badan dan akhirnya di lenyapkan terus dari badan.

Antara simptom yang normal berlaku kepada saya dan testimoni dari pemakai lain adalah::.

1. Sakit kepala - bagi orang yang kerap sakit kepala dan migrain> Saya mengalaminya untuk 2 hari yang pertama...rasa seperti mahu muntah....mula berdetik...pregnant ke daku...ala...baru pakai PB...hehehehehe....takde maknenya.....hehehehehehe...tapi saya minum air lebih 8 gelas dari biasa untuk menyemimbangkan badan..

2. Sakit tulang belakang - bagi orang yang selalu mengalami sakit belakang ~ tindakan awal menyelaraskan tulang belakang...> owh...sangat terseksa untuk hari pertama sahaja kerana badan mula menyesuaikan diri dengan postur yang betul...selepas itu...wallaaa......kesakitan belakang dan pinggang hilang tanpa saya sedari....

3. Terkentut dan sendawa - bagi orang yang banyak angin ~ tindakan membuang angin. Angin banyak di dalam badan bermakna badan anda berasid.> saya sangat susah keluar angin...berurut lepas pantang pon bidan urut yang asyik burp...saya maintain..so sangat nikmat bila asyik mengeluarkan angin melalui atas dan bawah....hehehehehehe

4. Badan rasa sedikit sakit - bagi orang yang selalu demam dan sakit sendi-sendi kerana semasa memakai Premium Beautiful seperti di dalam proses berurut>saya tak berapa rasa yang ini...

5. Payudara terasa sengal-sengal - memulihkan dan bertindak untuk menegangkan dan menaikkan semula buah dada seperti zaman remaja> owh...yang ni ketara memandangkan saya menyusukan anak sehingga kini dan payudara jatuh kerana efek graviti...yang pasti....saya engorge semula setelah 3 minggu pakai PB....mmmmm....PB stimulate produktiviti sayakah????hehehehehe

6. Berat badan turun - menunjukkan berat badan si pemakai tidak sesuai dengan ketinggian>Lupa nak timbang yang latest...esok saya tulis ya....
7. Gatal-gatal pada anggota badan & tempat-tempat tertentu - terlalu banyak asid yang dikeluarkan melalui perpeluhan. Kesan-kesan kehitaman pada pinggang mungkin berlaku. teruskan pemakaian untuk mengeluarkan toksid berasid.>saya sapukan losyen dunia herbs selepas buka PB dan mandi...lega....
tapi sekarang macam dah tak gatal sangat la.....walaupun basuh seminggu sekali.....tapi sekali basuh....hambik ko...air keruh tak hengat....

No comments:

Post a Comment